Skip to main content

მე რომ მოსწავლე ვიყო ...

გადავედი წინა საუკუნეში, ფიქრებით და არა ოცნებით ... მინდა რეალურად აღვიქვა რას სულდგმულებდა მაშინ, 30 წლის წინ ჩემი ინტერესები და მისწრაფებები... რა მინდოდა და რა არ მინდოდა, რა საშუალებები მქონდა და როგორ ვიყენებდი ამას, რა დოზით ვიცნობდი ჩემს შესაძლებლობებს...
...მინდა ჩემი ფიქრები და მოგონებები დავიხმარო, იმისთვის, რათა გამოვიცნო: "რა სურთ ბავშვებს? ... ამ ტექნოლოგიებით და ინფორმაციულად გაჯერებულ სამყაროში ....

... ადამიანის შინაგან მისწარაფებებს დრო ვერ ცვლის, ვერც ადგილი და გარემოება, ... განსხვავებაა მხოლოდ ღირებულებებში, აღქმაში და შეცნობაში გარემო სამყაროს მიმართ... რწმენა გვეხმარება და გარემო პირობები სტიმულს გვალევს... მთავარია ვიყოთ ჯანსაღი და ლოგიკური...
ეს ჩემი მოსაზრებებია... ამას მე ვფიქრობ ასე, ან იქნებ მხოლოდ ახლა მგონია ასეა ეს და ...

... მე ვიცი,, რომ ცხოვრება მშვენიერია... როგორ შევძლებთ მის აღქმას, გამოყენებას და შეგრძნებას ჩვენზეა... თუმცა არა მარტო ...
20 წლის წინანდელი ჩემი აღმოჩენა ისევ ძალაში ჩემთვის "რაც უნდა მოხდეს, იარე წინ!"...


Comments

Popular posts from this blog

მერვე დთის რეფლექისა

მერვე დღეს შევისწავლეთ ფასილიტაციისა და დიფერენციაციის ასპექტები, რომლებსაც გამოვიყენებ  პროექტის განხორციელებისას.

მეოთხე დღის რეფლექსია

დღე მე-4 ... დღეს ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე, რომელშიც იყო შემდეგი ძირითადი პუნქტები: 1. ჩემ მიერ არჩეული თემისათვის კითხვების ჩამოყალიბება და შერჩევა; 2. შეფასების სტრატეგიების დაგეგმვა თითოეული ეტაპისთვის: დასაწყისი, მიმდინარეობის და ფინალისათვის. 3. ბუკლეტზე მუშაობა; 4. სხვა მნიშვნელოვანი საკითხები: თემატური საკითხების დათვალიერება, რესურსების შერჩევა, საავტორო უფლებების დაცვა, კოლეგებთან გამოცდილების გაზიარება, კომენტირება. 

მესამე დღის რეფლექსია

მესამე დღე კიდევ ერთი წინგადადგმული ნაბიჯი იყო პროექტების წერის და დაგეგმვის სფეროში მნიშვნელოვანი და საკვანძო საკითხების კვლევა-ძიების კუთხით. პროექტზე მუშაობის შრომატევად ორომტრიალში განვიხილეთ და გავარჩიეთ: 1. პროექტის ესგ-სთან შესაბამისობის დადგენა, ncp.ge საიტის გამოყენებით. 2.საკვანძო სიტყვების და ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების სინთეზი და ანალიზი. 3. ვიმუშავეთ წყვილებში კონკრეტულ მაგალითებზე; 4. გაკეთდა პრეზენტაცია და უკუკავშირი.