Skip to main content

მე რომ მოსწავლე ვიყო ...

გადავედი წინა საუკუნეში, ფიქრებით და არა ოცნებით ... მინდა რეალურად აღვიქვა რას სულდგმულებდა მაშინ, 30 წლის წინ ჩემი ინტერესები და მისწრაფებები... რა მინდოდა და რა არ მინდოდა, რა საშუალებები მქონდა და როგორ ვიყენებდი ამას, რა დოზით ვიცნობდი ჩემს შესაძლებლობებს...
...მინდა ჩემი ფიქრები და მოგონებები დავიხმარო, იმისთვის, რათა გამოვიცნო: "რა სურთ ბავშვებს? ... ამ ტექნოლოგიებით და ინფორმაციულად გაჯერებულ სამყაროში ....

... ადამიანის შინაგან მისწარაფებებს დრო ვერ ცვლის, ვერც ადგილი და გარემოება, ... განსხვავებაა მხოლოდ ღირებულებებში, აღქმაში და შეცნობაში გარემო სამყაროს მიმართ... რწმენა გვეხმარება და გარემო პირობები სტიმულს გვალევს... მთავარია ვიყოთ ჯანსაღი და ლოგიკური...
ეს ჩემი მოსაზრებებია... ამას მე ვფიქრობ ასე, ან იქნებ მხოლოდ ახლა მგონია ასეა ეს და ...

... მე ვიცი,, რომ ცხოვრება მშვენიერია... როგორ შევძლებთ მის აღქმას, გამოყენებას და შეგრძნებას ჩვენზეა... თუმცა არა მარტო ...
20 წლის წინანდელი ჩემი აღმოჩენა ისევ ძალაში ჩემთვის "რაც უნდა მოხდეს, იარე წინ!"...


Comments

Popular posts from this blog

მეოთხე დღის რეფლექსია

დღე მე-4 ... დღეს ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე, რომელშიც იყო შემდეგი ძირითადი პუნქტები: 1. ჩემ მიერ არჩეული თემისათვის კითხვების ჩამოყალიბება და შერჩევა; 2. შეფასების სტრატეგიების დაგეგმვა თითოეული ეტაპისთვის: დასაწყისი, მიმდინარეობის და ფინალისათვის. 3. ბუკლეტზე მუშაობა; 4. სხვა მნიშვნელოვანი საკითხები: თემატური საკითხების დათვალიერება, რესურსების შერჩევა, საავტორო უფლებების დაცვა, კოლეგებთან გამოცდილების გაზიარება, კომენტირება. 

მეხუთე დღის რეფლექსია

დღე მეხუთე: 1. საავტორო უფლებები და პირობები; 2. ძიება ინტერნეტით, საავტორო უფლებების გათვალისწინებით; 3. ბუკლეტის დასრულება და ატვირთვა; 4 დღის რეფლექსია:

მერვე დთის რეფლექისა

მერვე დღეს შევისწავლეთ ფასილიტაციისა და დიფერენციაციის ასპექტები, რომლებსაც გამოვიყენებ  პროექტის განხორციელებისას.